Instagram

maanantai 14. heinäkuuta 2014

Viisi viikkoa

Jep. Asun suomessa enää viisi viikkoa. 35 päivää. 840h.
Tämän viimeisimmän viikon aikana olen pakannut muuttokuorman (3 matkalaukkua) ja laittanut puolet omaisuudestani myyntiin. Rankkaa.
Muuttostressiä olen lievittänyt seuraavin keinoin:

                                       ..Meditoimalla metsässä...
...Ja vierailemalla Nuubiassa*...


Olen myös onnistunut hankkimaan vierailuviisumin Ameriikan yhdysvaltoihin. Huima suoritus. Siinä meni 15 minuuttia.

Huomenna lähden vierailulle tulevaan kotikaupunkiini (Vancouveriin) ja toimittamaan muuttokuormaa. Samaan reissuun sisällytän myös seuraavat suoritukset:
- Asuinalueen maastotiedustelu
- Campus -kierros
- Pankkitilin avaaminen
- Kanadalainen puhelinliittymä yms.

Mitään tämän tyhjentävämpää tekstiä ei nyt irtoa.. Oh, btw mulla on vielä paljon vaatteita, kirjoja ja DVD:itä, jotka kaipaavat uutta omistajaa, winkwink..

"Omistaminen merkitsee vain huolia ja matkalaukkuja, joita joutuu kantamaan mukanaan."
                                                                   - Pikku Myy


Seuraava tilanneraportti hieman yli viikon kuluttua, kun olen hahmottanut minkälaiseen maahan olen muuttamassa.



* Nuubia, tässä: kevyt mielentila, jossa askel ja ajatusmaailma ovat Nubialaisten kansantanssiaskelten tapaan joustavan rytmikkäitä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti